Vill ha sommarlov!!

2010-06-13 @ 10:10:32

Förlåt för att det blev en gammal bild, igen...

God morgon allihopa! Jag vaknade för ungefär en timma sen, och efter det har jag ätit frukost och läst min bok=) Pappa kollar på ett racerlopp där det är typ 3 olika förare som delar på en bil, sen ska dem turas om att köra, så ska det sammanlagt bli i 24 timmar! Måste vara riktigt tråkigt och sitta i bilen och köra i typ 8 timmar i sträck...

Jaja, nu är iaf min högsta önskan att få sommarlov!!=D Vi får det imorgonkväll, men jag vill ha det nu! Jag vill bara få sova så länge jag vill, och sen ha hela dagen på mig att bara få göra vad jag vill!=) Fast det kommer såklart bli tråkigt och lämna min klass, 6D. Vi har gått tillsammans i 3 år, och vissa har jag gått med ända sen 0:an, men det kommer säkert bli bra i 7:an oxå=)

Kram♥

Postat av: Nin<3

Jag visste inte att du var en D:are! Det är jag med =D Fast jag kommer fortsätta gå i 7:b osv... :) Kram! ♥

2010-06-13 @ 14:41:16
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Nin♥

oj! jag menar 7:d osv ;)♥

2010-06-13 @ 14:53:15
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0