S-O-M-M-A-R-L-O-V-!-!-!

2010-06-14 @ 21:17:20


Bildkälla

Jippie!!=D Nu har jag äntligen sommarlov! Skolavslutningen började klockan 17.00 idag. Först var vi ute på skolgården med alla andra i skolan plus föräldrarna. Sen gick vår klass plus föräldrarna in i bamba och hade tårtbuffé, kollade på bilder från mellanstadiet m.m så det var kul! Jag kommer sakna min klass jättemycket, det var väldigt nära att jag började gråta på skolavslutningen, men min nya klass i sjuan kommer säkert oxå bli bra!!=D

Förlåt för den dåliga uppdaternigen igår och idag, men så kommer det bli nu under sommarlovet. Jag kommer att ha annat och göra, så jag kommer inte hinna lägga ner så mycket tid på bloggen, men det går väl bra?=)

Kram♥

PS: Glöm inte och anmäla dig till Veckans blogg! Änmäl dig här, och tänk på att ju fler gånger du anmäler dig, desto större chans har du att vinna!=)



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0