God morgon

2010-06-21 @ 10:43:08

Slumpvald bild! (den är från igår)

God morgon!
Nu sitter jag här i sängen med min pyjamas (idag är det en stor T-shirt), riktigt tovigt hår och är väldigt trött! Men vilken tur att det är sommarlov!:D Jag har iaf legat och läst i sängen lite nu på morgonen och snart så kommer Ida börja tjata på mig att vi ska hoppa morgonhopp på studsmattan! Jag har lovat att vi ska göra det, så det blir väl det idag då!:) Annars har jag inga planer för dagen. Emma är i Spanien (eller jag tror att planet går vid 13), Felicia är på sitt sommarställe och jag tror att Matilda oxå är på sitt sommarställe så jag kan inte göra något med nån av dem. Men nu ska jag äta frukost! Kram♥


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0