6:ornas middag!

2010-06-11 @ 19:17:34

Sry, gammal bild=)

Hej! Är hemma nu!=) När jag kom till skolan jobbade vi lite först, sen hade vi musik (vi tränade på en låt som vi ska sjunga på skolavslutningen), efter det hade vi gympa! När den var slut fick vi gå hem och byta om inför 6:ornas middag! Jag var med Emma och Felicia! Sen vid 12.15, var vi nere vid skolan igen.

Först skulle vi gå ett varv runt skolgården, tjej och kille, sen gick vi in i bamba där det väntade långbord och bordsplacering, haha!=) Man satt bredvid sin "partner" som man gick runt skolgården med! Först var det huvudrätt, potatis, typ spett med lammfärs och tsatziki (stavning?). Det var iaf jättegott!=D Sen var det efterrätt, fruktsallad, det var oxå gott!!=) Sen var det olika tal, man fick varsinn ros och lärarna sjöng en sång för oss! Sen var det slut och man fick gå hem.

Jag, Emma och Felicia kollade på film efteråt. Ciao Bella hette den, den var ganska bra. Men nu ska vi äta middag. Kram♥


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0