Redigerad bild och en rätt lång text...

2010-07-18 @ 15:30:28

Fotad av mig på en fotorunda för ett tag sen!:) Redigerad i Picnik (jag vet inte varför inte hela e:et kom med)

Hej! Jag sitter här framför datan och redigerar lite bilder. Det är faktiskt kul tycker jag!:D Och jag hoppas att det inte gör nåt att det blev en megabild...

Iaf så ska jag, Ida och Pappa iväg och fira min kusin Leona som fyller 5 år ikväll! Det kommer bli skojigt, jag kommer ju få träffa mina härliga kusiner, Mamma, Samuel, Oskar och Mormor! Ni kanske undrar hur det kan komma sig att både Mamma och Pappa åker och hälsar på Andrea och Leona och dem (eftersom att dem är skilda)? Jo, om jag ska förklara det enkelt så är det så att Madeleine (även kallad Mosterlen av mig och Ida) , som är Andrea och Leonas mamma, är Mammas syster (alltså min moster), och Fredrik (Mosterlens man, Andreas och Leonas pappa) är en av Pappas bästa kompisar (jag tror faktiskt att det var Mamma och Pappa som "parade" ihop dem en gång i tiden;D). Därför kommer hela min familj när någon av dem fyller år!:D

Oj det blev en lång text! Kramar till alla!

Postat av: Nina♥

Ha så kul =D

2010-07-18 @ 19:36:07
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0