Nya möbler

2010-07-15 @ 16:13:30
                    
                                                                      Gina Tricot 149 kr 

Tjoho! Vi kom hem från båten igår. Det var jättekul och segla, det är skönt och vara på havet och bara slappa! Vi stannade mitt ute på havet och badade där det var 40 meter djupt och massa brännmaneter!:D Det var skoj fast rätt läskigt...

I måndags köpte jag nya möbler till mitt rum! Ett skrivbord, en byrå och ett nattygsbord blev det. Vi byggde ihop skrivbordet förut, och vi ska bygga ihop dem andra möblerna sen. Jag köpte även en cool låda idag. Den är gjord av återvunna tidningar, så det passar bra och ha tidningar i den.

Just nu sitter jag i soffan, kollar mode på datan och har på Top Model i bakgrunden. Jag håller även på och testa min saltvattenspray, har inte testat den förut. Jag sprayade den i håret och satte upp en bulle, så får vi se vad resultatet blir sen!;)

Kram♥


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0