Zzzzz...

2010-12-10 @ 12:25:01


Hejsan!
Idag var det ju som sagt "Snarket" i skolan, och det var superskoj! :D Jag och Matilda (och några till såklart ;D) så Eclipse, som var jättebra (även om jag har sett den innan). Efter filmen gick jag, Matilda och Hugo och åt, sen fick man gå hem! Skön dag? ;)

Dagens mysoutfit var mina gröna mjukisbyxor från H&M, en svart enkel tröja från JC och raggsockar. Det kändes lite konstigt att gå till skolan så, folk kollade lite snett på mig ;) Men haha, det bjuder jag på! KRAM

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Svar: Bloggsvar, du vet där man ställer frågor i min meny. Det kan du vinna!

2010-12-10 @ 15:04:09
URL: http://sprallice.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0