Tävling och lucia :)

2010-12-12 @ 19:42:50
Jag är med i en tävling på FELICIAS blogg, där man kan vinna "reklam" för sin blogg eller vad man ska säga ;) Jag tycker ni därute också ska anmäla er till tävlingen , och det kan ni göra HÄR :) Lycka till!




Jag och Ida för 2 år sen :)

Hejsan! Jag, Pappa och Ida har nyss klätt granen, och det är så himla mysigt härinne nu :) Jag ÄLSKAR julen! Igår hade ju som sagt jag och Ida ett luciatåg på farmor och farfars fest. Det var rätt pinsamt och sjunga och spela gitarr, men det gick bra och vi tjänade dessutom en slant på det (det passar ju bra nu i juletid när man ska köpa julklappar hit och dit).

Imorgon är det luciafirande i skolan (men jag ska inte gå i luciatåget), så jag måste gå till skolan 1 timma o 10 minuter tidigare än vanligt :p Jobbigt, haha! Man ska ha med sig julfika och jag och några kompisar har bestämt att vi ska ha glitter i håret, så det kommer iallafall bli mysigt :)

Ha nu en mysig lucia så hörs vi! KRAM

Postat av: Felicia

Kul att du är med :)

Skulle vi ha glitter i håret imorgon??

2010-12-12 @ 20:02:55
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Svar: Okej. Venne om vi har nått glitter hemma...

2010-12-12 @ 20:17:18
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Jag ÄLSKAR också julen! :D

2010-12-12 @ 20:59:44
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0