Sista dagen av 2010

2010-12-31 @ 11:06:12

Randombild från i höstas :)

God morgon! Idag är det den sista dagen av 2010, vilket nästan känns lite sorgligt... Nä kanske inte, det är bara att blicka framåt och hoppas på ett bra 2011 :D Mitt nyårslöfte kommer som valigt vara att sluta bita på naglarna, som jag aldrig lyckas hålla! Men den här gången kommer jag göra ett verkligt seriöst försök! Ikväll kommer jag, Ida och Pappa åka hem till några kompisar och fira in det nya året, men innan dess blir det storstädning och att se på fyrverkerierna inne i stan! HUGS

Postat av: Adina

haha vi kan ha nyårslöftet tillsammans, biter också på naglarna :S

2010-12-31 @ 16:55:38
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0