Mysoutfit för tillfället

2010-12-04 @ 11:46:40

Outfit just nu: Tröja från en fotbollscup, mysisbyxor från H&M och raggsockar.

God morgon (eller ja, god morgon och god morgon, jag vaknade för mer än 2 o en halv timma sen :p). Idag blir det som alla andra helger att se på skidåkning på TV ;) Först längd, sen skidskytte. Men det känns som att jag är den enda 13-åringen som gillar att kolla på sånt.

Gillar någon av mina läsare att kolla på skidor på TV?

Just nu
kollar på runt på julklappar på nätet. Ida, Mamma, Samuel, Pappa, Emma, Matilda, Felicia, Johanna... Alla ska ha en julklapp. Det blir en del pengar det, men det är kul att göra folk glada :) KRAM

Postat av: Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Nej tyvärr tycker jag att det är väldigt långtråkigt^^ Fast om jag ger det en chans kanske jag börjar tycka om det!

2010-12-04 @ 13:16:45
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0