Jullov imorgon!

2010-12-21 @ 21:26:16

Helt knäpp bild så jag var helt enkelt tvungen att sudda över mitt och Idas ansikten ;) Fotad med självutösaren på min kamera.

Hejsan! Imorgon är det som sagt julavslutning i skolan, och då börjar vi 10 och slutar vid 12 :) Vi kommer även få våra omdömen (vi får ju betyg nästa år så vi får omdömen istället) och det kommer bli väldigt spännande... Jag är faktiskt lite nervös ;) Men det kommer säkert gå bra, så jag ska inte hetsa upp mig i onödan!

På eftermiddagen kommer jag och kompisarna fika och dela ut julklappar till varandra, och det kommer bli MYS! Men det här har jag redan berättat en gång så det behöver jag inte ta upp igen ;) Alla får sova så gott så hörs vi! KRAM

Postat av: Ida - THENAMEIDAH

Haha groda ;D , man ser typ min min igenom XD

2010-12-22 @ 16:01:10
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0