Julklappar CHECK!

2010-12-10 @ 19:01:22

My dear sister :) Bild från Frankrike, fotad av mig ©

Tjoho! Nu har jag beställt julklappar till Ida och Mamma, så nu är det bara Pappa och Samuel kvar, dem svåraste... ;) Vad ska man ge till killar liksom?

Är det någon som har något tips?

Snart
bär det av till godisaffären för att inhandla lite smått och gott till Idolfinalen ikväll :) Jag har inte följt Idol särskilt bra under säsongen (jag har helt enkelt tröttnat på det lite :p) men finalen bara måste jag ju ändå se ;)

Vad har jag mer gjort under eftermiddagen då? Jo, jag har sett på en superbarnslig film (det måste man ju göra ibland ;D) och spelat bilspel tillsammans med min bilgalna pappa (ni som känner mig, ni fattar haha :p). Ha en bra kväll så hörs vi! HUGS

Postat av: Lisa =)

Har också problem vad jag ska köpa till pappa!!! Kanske nån båt-grej... :S

2010-12-12 @ 11:40:01

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0