Jul jul strålande jul

2010-12-21 @ 08:00:05

Bara någon random bild från i somras fotad av mig.

God morgon! Idag börjar skolan 8.30 :) Vi kommer städa i arbetslaget, åka skridskor och sluta FÖRE lunch så jag tror att det kommer bli en härlig dag!

Imorgon
är det sista dagen i skolan, och då går vi från 10 - ca 12, och efter det ska jag, Emma, Matilda, Felicia och Johanna dela ut julklappar och fika och bara ha det mys! Den 23:e åker vi till Stockholm för julfirande där, och den 26:e åker vi hem och då firar jag och Ida jul tillsammans med Pappa och släkten här :) Så som ni ser kommer det bli rätt dålig uppdatering under julen ;) HUGS

Postat av: Addis ♥

åh vad fin header<3

2010-12-21 @ 12:36:58
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0