Ikväll ska jag...

2010-12-04 @ 16:16:38

Bild från tidigare idag. Inte den snyggaste, menmen ;)

Hallo!
Nu sitter jag här på mitt rum och surfar runt lite på internet :) Det gick rätt bra för svenskarna, speciellt i längdåkningen. Men eftersom att jag vet att en del av mina läsare inte är intresserade av sånt så ska jag inte ta upp längd och skidskytte här på bloggen, haha ;D

Ikväll ska jag och familjen på middag, så jag tänkte börja välja kläder och sånt nu. Jag vill ju vara lite fin även om det bara är Idas kompis + hennes familj vi ska till :) Hoppas alla får en bra lördagskväll, så hörs vi! HUG

Postat av: Felicia

Vem Idas kompis??

2010-12-04 @ 17:39:37
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0