Älskar er allihopa kära läsare, glöm inte det! :D

2010-12-07 @ 20:19:20

En liten bild jag fotade i höstas :) Fotad av mig och oredigerad ©

Hejsan! Jag kom precis ut från duschen :) Jag var på fotbollsträning förut (inomhus, i en av världens minsta gympasalar :p), det var kul men rätt jobbigt. Imorgon börjar jag 9.25, och det kommer bli väldigt skönt med sovmorgon (fast jag kommer gå upp typ 6.30 ändå :p). Aja, jag ska snart äta och måste kolla in lite bloggar och så innan ;) KRAM

Ps: Felicia och Matilda, krya på er nu! :)♥ Vi saknar er i skolan, det är tomt utan er! En extra stor kram till er två!

Postat av: Felicia

<3

2010-12-08 @ 16:45:01
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0