Whoups!;)

2010-08-21 @ 10:39:23

Den här bilden har ni sett föut, men jag gillar den!:)

Godmorgon! Igårkväll fastnade jag vid Sagan om Ringen på trean, så jag somnade inte förrän 00.00! Därför vaknade jag vid 10.00 idag!! Det är supersent för att vara jag, men det var skönt och somna ut iaf!;)

Jag vet inte vad jag ska göra idag... Jag skulle gärna vilja åka till Stadium och Bik Bok, för igår såg jag en snygg skolväska på Stadiums webbshop, så jag skulle gärna vilja kolla in den lite nogare, och igår såg jag även en jättesnygg skjorta från Bik Bok (som jag inte hade med mig nog med pengar att köpa den för) som jag skulle vilja testa igen och så kanske Pappa kan betala den!;D Haha, nej men han kan få se den iaf!:)

Kramar till alla och hoppas ni får en bra dag!


Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0