Shopping!

2010-08-03 @ 17:08:13
Hejsan! Nu är vi hemma från stan!:D Jag hittade lite fina grejer som kommer här:


Gina Tricot 149 kr Oversize tröja! (mycket snyggare på än vad den ser ut! Jag kan visa den på någon gång;D)


H&M 99 kr


H&M 149 kr


JC
Ordinarie pris: 399 kr På rea: 119 kr!


JC
Ordinarie pris: 599 kr På rea: 179 kr!


Oj vilken dålig bild! Förlåt Jag såg inte det i kameran!;) Iaf är det här den 4:de boken i Vampire Academy!:D


Scarpbookinggrejer för att fixa min kalender!:)

Så, det var alla saker jag köpte!:D Jag tänkte faktiskt börja fixa med min kalender nu. Göra den fin på både fram- och baksidan!:D Jag kan visa resultatet senare! Kram

Postat av: Ida

Snygga grejer!! =) Lycka till, än så länge så ser det bra ut!!!!!

2010-08-03 @ 18:54:43
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0