Ny skolaväska och match snart!

2010-08-23 @ 18:03:25

Hallooo! Jag var nyss ute och shoppade lite skolgrejer inför imorgon!:) Jag köpte bland annat en stiftpenna, pennvässare, överstryckspennor m.m på Bokia och en skolväska på Stadium (du kan se bilden↓)

Jag har match
snart, och det kommer bli skoj!:D Första matchen på superlänge. Jag håller iaf på och dra på mig benskydden, så jag kanske ska fortsätta med det!;) Kramar till alla och så blir det mer bloggning imorgon!


Såhär ser min nya skolväska ut!:)


Postat av: Maja

snygg väska. Bra val!

2010-08-24 @ 14:51:02
Postat av: julia j<3

jättesnygg väska!<3

2010-08-24 @ 15:38:24
URL: http://juliaofswedeen.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0