Nice day

2010-08-02 @ 17:36:20

Tagen av mig, oredigerad!:)

Hej! Idag har jag varit med Felicia!:D Vi hade det jättemysigt, typ satt och pratade i 2 timmar!:) Sen var hon tvungen och gå hem eftersom att hon skulle till sin mormor, och då gick jag till en mataffär i närheten och handlade en Frida, en tablettask och tuggummin till mamma (eftersom att hon ÄLSKAR tuggummi;D). Jag har helt enkelt haft en skön dag!

Snart ska jag, Mamma, Ida och hennes kompis och ta ett kvällsdopp!:) Det kommer bli kuligt! Kram

Postat av: Felicia

Japp, det var super mysigt <3

Köpte du den Fridan där man får ett armband?

2010-08-02 @ 20:30:19
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0