Lady Gagas 7 bästa "okända" låtar

2010-08-17 @ 15:23:49
Hej! Jag har suttit och jobbat på en lista, och ni kanske förstår vad det är för en av rubriken!;) Det här är alltså en lista av Joanne Stefani Germanottas, mer känd som Lady Gaga, 7 bästa "okända" låtar. Enjoy!:D

Nr 7: So happy I could die






Nr 6: Disco Heaven






Nr 5: Monster






Nr 4: Money Honey






Nr 3: Starstruck (feat Space Comboy and Flo Rida)






Nr 2: Summerboy






Och nu till förstaplatsen på min lista!

Nr 1: The Fame






Sådärja! Hoppas ni tyckte om min lilla lista!:D Ni får gärna säga vad ni tycker och om ni kanske skulle valt några andra låtar! Kram

Postat av: Ida

Bra låtar =)

2010-08-17 @ 16:19:50
URL: http://thenameisidah.blogg.se/
Postat av: Emma

Jätte bra lista, bara en låt till jag skulle haft med!!! :)

2010-08-18 @ 07:48:06
URL: http://emmisenz.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0