Lååångt inlägg!

2010-08-19 @ 21:03:23

Förlåt för den dåliga uppdateringen och dem tråkiga inläggen under dagen! Jag har helt enkelt haft annat och göra.

Heeeej! När jag hade cyklat hem till Matilda satte vi oss på hennes rum och spelade gitarr och pratade! Mysigt♥ Sen gick vi och Matildas lillebror Emil till sjön och badade! Det var faktiskt rätt skönt i vattnet!;) Sen cyklade jag hem så snabbt jag kunde (tur att det var nerförsbacke nästan hela vägen;D), satte på mig fotbollskläder, åt, sen cyklade jag till fotbollen! Det var kul på träningen, och jag tror att jag börjar på bättre kondition reden!:D Haha. Iaf, idag har jag cyklat mer än 1,2 mil (!) plus fotbollsträning, så jag har tränat rätt mycket idag!:) Det känns rätt bra och komma in i vardagen igen.

Idag ska jag gå och lägga mig klockan 22! Jag måste träna inför skolan, och när jag går upp klockan 7.30 så är jag jättetrött eftersom att jag inte lägger mig i tid! Kramar till alla och god natt!


Postat av: Ida

det blev liiite senare än 22.00

2010-08-20 @ 07:50:36
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0