Klar inför 7:an!:D

2010-08-07 @ 16:05:42

Stor bild på mig!;D

Tjoo! När jag och Mamma hade lämnat Ida och hennes kompisar på Liseberg tog vi en sväng in till stan och köpte ett pennfack och ett limstift till mig och lite papper och sånt till Mamma. Nu är jag helt klar inför sjuan med pennfack, kalender, lås + nycklar och sånt, så jag känner mig nöjd!:D

Jag gjorde nyss en ny header, men det gick inte och ladda upp den från picnik så jag kunde inte ha den! Jag blev faktiskt ganska nöjd, så det var rätt surt... Aja, jag får göra en ny när picnik funkar igen! Kram

Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-09 @ 14:53:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0