Kan det inte bli kväll snart...

2010-08-08 @ 17:46:55

Ungefär dagens outfit!;D (gammal bild) Tröja: H&M  Mörkblå jeans (inte dem på bilden): JC  Jag har dock bytt till mjukisbyxor nu!:)

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering under dagen, men jag har inte orkat logga in på datorn. Iaf så har jag varit rätt pigg idag för att ha gått upp 4.00!;D Jag höll på och somna när jag och Pappa såg på Twilight, men jag höll mig vaken, och nu har jag tagit en dusch och känner mig lite piggare av den!:)

Nu loggar jag ut (okej, snart;D), eftersom att jag ska läsa min superduperbraiga bok!:D Och för er som inte har läst serien Vampire Academy, LÄS DEN!:D Kram

Postat av: Matilda

ska oxå lägga mig och läsa den fast klockan är 00:14

2010-08-09 @ 00:14:00
URL: http://mmattizz.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0