Jag har tråkigt!!

2010-08-12 @ 11:32:29


Bild från Baksmällan!

Det här inlägget har jag råkat trycka bort 3 gånger så det blir inte så långt nu eftersom att jag inte orkar skriva om allt!;)

God morgon!
Vad gör alla?:) Jag har tråkigt... Jag har absolut inget och göra och jag mår inte bra av att sitta inne hela dagen. Så om du läser det här (och känner mig;D) kan du väl ringa om du vill hitta på något!

Igår var det ju fotboll på TV, Sverige-Skottland, och Sverige vann med 3-0!:D Eftersom att det bara var en träningsmatch kollade jag bara på första halvlek, för sen satte vi på filmen "Baksmällan"! Den var faktiskt jättebra och rolig, verkligen sevärd!;) Kram


Postat av: Ida

Jag läser din blogg, jag är också uttråkad...

2010-08-12 @ 13:28:09
URL: http://´thenameisidah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0