Förlåt!

2010-08-31 @ 17:07:21

Jag vet att ni har sett den här bilden förut, men den passar ganska bra till temat i texten!:D Oså är det en av dem bästa bilder jag har tagit (enligt mig då;D)

Förlåt för den usla uppdateringen den senaste tiden! Jag ska absolut förbättra mig.

Hej förresten! Jag kom hem från fotbollslägret i söndagskväll, och är jättenöjd med helgen! :D Vi hade hur kul som helst, tränade massor, badade, köpte godis, spelade match och annat skojigt! :) Iaf, imorgon åker jag på klassresa ut i skärgården. Då kommer vi få lära oss och segla en sån här 2-mans segelbåt (kommer inte ihåg vad en sån heter), det kommer bli rätt läskigt och nytt, men ändå kul!:D Vi kommer bo i olika rum, och jag kommer bo med Emma och Matilda! Synd att inte Felicia och Johanna kom i samma rum, men det är ju bara en natt och vi kommer ju träffas all annan tid på lägret!:D

Det kommer inte bli någon uppdatering under klassresan! Men jag kommer hem på torsdag, och då kommer jag självklart och blogga igen!:D

Men nu ska jag byta om till fotbollskläder och så hörs vi på torsdag igen! Kram

Postat av: Anonym

Varför skriver du förlåt typ hela tiden??

2010-09-02 @ 10:55:45
Postat av: Mathilda

Gör jag?

Isf är det för att jag uppdaterar så dåligt, men det ska bli bättre!;D

2010-09-02 @ 11:49:29
URL: http://mmiah.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0