Favorit i repris

2010-08-17 @ 09:04:46


En favorit i repris!;D Fotad och redigerad av mig!

God morgon! Idag gick gick upp 7.30 (!!) för att träna inför skolan. Jag var helt död, men jag lyckades komma upp och lägga mig framför TV:n iaf, haha! XD

Igår cyklade jag med Pappa när han sprang igen! Det ösregnade på oss och vi blev genomvåta, men det var kul iaf och jag kände mig rätt duktig när jag var ute och motionerade i det vädret!;) Vi sprang/cyklade ca 8,5 km, och dem sista 4 km hade jag den trögaste växeln för att få mer träning i benen, och det var jobbigt!;D

Iaf, idag börjar träningarna igen!:D Det kommer bli superskoj och träffa alla igen efter sommarlovet och att komma igång med träningen igen (för jag har ju inte tränat sådär jättemycket nu på sommaren, det var mest under campingveckan och nu den senaste veckan jag har tränat!). Kramar till alla

PS: Om Emma, Matilda, Felicia eller Johanna läser det här, när ska vi åka och shoppa?:)


Postat av: Emma

Sv: Fredag??

2010-08-17 @ 10:20:53
URL: http://emmisenz.blogg.se/
Postat av: Anonym

På Fredag typ. Men vet inte om jag kan.

2010-08-17 @ 20:46:48
Postat av: Felicia

Haha, oj! Den här ovanför var från mej.

2010-08-17 @ 20:47:26
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0