En bild på mig och text om lite av varje :)

2010-08-26 @ 21:00:21

Här är jag för några veckor sen :)

Hejsan!
Nu är jag nydushad och har bytt om från svettiga fotbollslkäder till pyjamas! :) Träningen var kul fast rätt jobbig, men den gick otroligt snabbt! Jag måste ha haft kul under tiden helt enkelt!;D Imorgon ska min klass + 7A åka till Unvierseum och ha en typ socialdag och lära känna varandra :P Jag ska ta en buss som går vid 8.00, så det bli ingen bloggning imorgonbitti.

Förresten, jag är inne på WEB på min dator, så det här blir ett rätt tråkigt inlägg... Kramar och god natt ♥

Postat av: julia j

Sv: Tack så jättemycket!



Gud vilken söt bild på en så söt person!<3

2010-08-26 @ 21:04:29
URL: http://juliaofswedeen.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0