Yes!

2010-04-20 @ 20:51:22


Bild från matchen i söndags:)

Jippie!!=D Bilderna har äntligen kommit in på datorn!:) Nu kommer det måååånga bilder framöver, haha!
Just nu sitter jag och Samuel och tittar på Inter-Barcelona och fikade nyss havrekakor och vatten, mums!=) Vet inte vad jag ska skriva mer, jag håller på och fixar lite på datorn oså så det kommer fler inlägg!:)


Postat av: Anonym

Så häftig bild. Linjen på fotbollsplanen gör hela bilden. Du är duktig. Det är en fotograf i dig.

/M

2010-04-21 @ 12:37:27
Postat av: Anonym

Så fin bild. Linjen på fotbollsplanen gör bilden jättespännande. Man vill veta vad som är bortom den...blicken följer den bort. Det är många fotografer som tipsar om att jobba så.

Jättebra!

/M

2010-04-21 @ 12:39:44
Postat av: Adina

hahahahaha smajlisen hahah :D

2010-04-21 @ 15:42:23
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0