Tack<3

2010-04-22 @ 15:11:17



Hejsan=) Igår fick jag besöksrekord här på bloggen! Tack alla där ute som läser min blogg♥

Idag har skolan gått väldigt snabbt=D Vi hade bland annat matte, bild och musik! I bamba fick vi gulaschsoppa, det var gott=) Nog om det... Imorn är det disco i skolan. Alla i mellanstadiet på skolan får komma, men jag kommer inte gå. Dem discona brukar alltid vara så sega, man dansar inte med nån och står mest och dricker cola, haha. Därför tänkte jag, Emma, Matilda och Felicia ha filmkväll istället!!=D Uppe på Emmas garage finns nämligen soffor, fåtöljer och en projektor, allt för en lyckad filmkväll, ellerhur?!=) Kramisar♥


Postat av: adina

fin bild :)

2010-04-23 @ 17:48:40
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Felicia

Japp, det fanns allt som behövdes och det blev jätte lyckat!!!!! Jag gör gärna om det<<<3

2010-04-24 @ 09:21:30
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0