Slumpvald bild=D

2010-04-27 @ 19:50:16


Jag slumpade en bild på datorn, och då blev det den här från Old Trafford, Manchester, England när jag var där med mitt fotbollslag=) (jag tror att det är Josefine på bilden:D)

Jag fattar inte varför mitt huvud är så dumt. Jag har huvudvärk mest hela tiden, och nu var jag tvungen att stanna hemma från fotbollsträningen eftersom att jag är jättetrött och hängig och har ont i huvudet=( Jag blir verkligen sur och ledsen.

Förlåt för att ni fick höra mitt gnällande, men jag var tvungen att få ut det någonstans, hehe=) Jag tänkte göra ett "sno stilen av" eller liknande nu, så får ni det lite skoj=) Men sen måste jag vila mitt huvud, kram♥


Postat av: adina

haha det var så kul i england :)

2010-04-27 @ 21:31:04
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Josse

japp, jag XD :P :)

2010-04-30 @ 15:49:58

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0