Ska lägga mig nu...

2010-04-14 @ 21:27:03



Hejsan! Nu har jag gjort mina läxor, ätit middag, gått en promenad och kollat in lite bloggar så snart är det dags och lägga sig. Jag är faktiskt ganska trött, haha=) Joo... ser ni att jag har fixat lite på bloggen. Har ändrat typsnittet i inläggen och i rubrikerna till inläggen. Vet inte om det blev bra, vad tycker ni? I skolan imorn har vi spanska, sen har vi talangjakt!! Ett bidrag från varje klass ska uppträda i gympasalen, sen röstar man och ett bidrag vinner! Förra året vann våran klass, och vi fick en stor pokal med massa godis!=D Nu har jag i och för sig godisförbud (som är slut på lördag nästa vecka!!) men det är ju kul ändå!:) Men nu ska jag lägga mig. Kramisar och god natt♥


Postat av: Anonym

Jag tycker du har valt jättefina färger på din blogg. Den känns väldigt vårig och glad nu. Superfin!/M

2010-04-15 @ 21:08:35

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0