Paramore

2010-04-20 @ 17:05:44



Tips: Lyssna på Paramore. Dem är ett "rockband" med en tjej som sångare. Lyssna på låtarna Decode och Crushcrushcrush så förstår du!:)

Hallo på er=) Nu är jag här igen! Datorn bara la av helt plötsligt, så jag lät den stå orörd ett tag för att den skulle, vad ska man säga, "vila upp sig", haha!!=) Just nu lyssnar jag på musik, lite Justin Bieber, Rihanna och Paramore står på listan idag. Jag bara undrar, hur skaffar man Spotify? Det är gratis va? Jag vill gärna ha det, så please förklara för mig, haha=D Kramisar♥


Postat av: Nina♥

Man får typ en inbjudan till spotify tror jag :) Det fick jag iallafall♥

2010-04-20 @ 17:38:41
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0