Min fröken är en utomjording

2010-04-19 @ 17:30:48


Det var en asakul replik i filmen. Jo, det var så här:
Tjejen: Får jag kyssa dig?
Killen: Helst inte.
Men sen kysste dem varandra iaf. Jag höll på och skratta ihjäl mig! Det kanske inte låter så kul, men det var riktigt roligt!!=D

Hallo=) Det var en rätt så kul dag i skolan idag faktiskt, haha!:) Jo... Först läste vi, sen hade vi matte (ok, inte så kul), sen rast, men efter det kollade vi på en film som heter "Min fröken är en utomjording" och man fick popcorn och saft!!=) Den var på danska och först hade vi ingen text så att man inte fattade nånting, men dem fixade texten som tur var, haha. Den filmen var rätt så läbbig!=) Efter det fick JAG, Aina och 2 killar diska, eftersom att jag och Aina är värdar och killarna vet jag faktiskt inte varför. Men det var typ bara jag och Aina som diskade:( Efter skolan var jag med Emma och Felicia, vi hoppade studsmatta, kollade på ett avsnitt av "Dating in the dark" och gosade med min kanin Pärlan. När dem gått hem gjorde jag läxorna, vi har engelska, svenska och spanska tills imorgon!! Oj, det blev en lång text. Kramisar♥


Postat av: Adina

vi såg den filmen på skolbio med klassen :)

2010-04-19 @ 20:49:27
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0