LOV!!

2010-04-01 @ 14:41:01



Jippie!!! Nu är det äntligen påsklov!:D Ni vet inte hur mycket jag har längtat efter att vara ledig, och framförallt, åka skidor! För under lovet ska jag, Ida, Mamma, Samuel, Alice, Julia, Ann Louise, Patrik, Gunilla, Sven, Magnus och såklart lilla Oskar åka till Trysil! Det ska verkligen bli jätteskoj tycker jag:D Förresten, det är ju 1 april idag. Eftersom att jag är snäll kommer jag inte köra något aprilskämt här på bloggen (jag lovar, det var inget skämt haha). Jag har hittat lite aprilskämt i tidningen, på olika bloggar osv och det är ju jättekul, men jag är helt sämst på att komma på aprilskämt så det är nog bäst att jag hoppar det.

Kramisar♥



Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0