Lördag

2010-04-17 @ 12:36:23


Jag vaknade inte nyss, men jag tycker att det är en söt bild, haha=)
Hejsan!=) Idag vaknade jag ca 08.40, och tog min bok, "Som jag vill vara"och läste!:) Nu har jag läst ut den boken, haha! Sen åt jag frukost, och efter det städade jag mitt rum. Tråkigt, men det måste man göra, haha=D Nu ska vi äta lunch, och jag tror att vi ska åka till IKEA sen, men jag är inte säker. Ikväll ska Ida på Pyjamasparty, så jag och Pappa får titta på vilket program vi vill, jippie!!=D Haha, jag vet inte vad jag ska skriva mer, men det kommer mer bloggning idag:) Kram♥

Joo, Frågestunden är nu AVSLUTAD! (haha!). Jag orkar inte stryka texten om frågestunden i alla inlägg, tänk inte på att det står där bara=) Jag kommer svara på frågorna idag eller imorgon♥


Postat av: Emma

Jag ska oxå gå på det pyjamas partyt (elr alltså jag är bjuden)

2010-04-17 @ 13:26:27
URL: http://wirly.blogg.se/
Postat av: Ida

jippie, va kul att jag slipper er =P, skoja!!



ha en bra kväll

2010-04-17 @ 15:42:51

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0