Home=)

2010-04-21 @ 15:15:20


Här är jag just nu=)

Hejsan=) Nu är jag hemma från skolan. Vi hade bl.a eget arbete, engelskaglosor och städdag. Våran klass städade på en väg (trottoaren alltså) utanför skolan. Jo.. igårkväll åkte Samuel för att hämta Mamma och Ida på tågstationen, så då fick jag vara ensam hemma mellan 22.00 och 22.40. Jag blev jättemörkrädd (jag brukar inte vara det:S), lyssnade efter ljud och vågade inte blunda. Tillslut insåg jag att det var kört och satte mig och kollade på TV tills Mamma, Ida och Samuel kom hem, så jag var jättetrött i skolan idag.

Joo, eftersom att jag pratade om det hela kvällen... Inter vann med 3-1 mot Barcelona!!=)

Haha! Kramsar♥


Postat av: Emma

Snygg header!!Kul att du byter ofta!!!!

2010-04-21 @ 15:42:00
URL: http://emmisenz.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0