Hemma:)

2010-04-12 @ 20:10:57


Så här snyggt hoppar inte jag, haha:)
Hejsan:D Skolan idag gick ganska snabbt, vi slutade 13.20, så det var en kort dag, men den gick faktsikt snabbare än vanligt!:) Efter skolan gick jag och Felicia hem till Emma och vi hoppade studsmatta (det är verkligen jättefint väder!!) och la in headers på deras bloggar. Det blev jättefint:) Jag gick hem från Emma typ 18.20. Väl hemma tränade jag till svenskaprovet som vi har imorn :( Tråkigt. Nu sitter jag iaf framför Pappas dator (därför blir det inga nytagna bilder eller mina bilder överhuvudtaget haha!) och kollar in lite bloggar:) Kramisar♥

PS: Ni har väl inte glömt min FRÅGESTUND!
För att ställa frågor, Tryck här!!


Postat av: Nina♥

svar



Läs bläckdöd!! =D Första boken heter Bläckhjärta. Sedan kommer Bläckmagi och därefter bläckdöd. Jättebra serie av Cornelia Funke. I början är det lite segt men sen är du fast !!

2010-04-12 @ 20:17:29
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, va härligt med vår och studsmatta. Det är bäst.

/M

2010-04-13 @ 16:04:35

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0