God morgon=)

2010-04-25 @ 09:13:02


När man åker balder visar dem en bild på nån som har åkte nyss på skärmar när man går ut. Flera gånger blev det vi som visades på skärmarna!!=D


God morgon=) Förlåt för den dåliga uppdateringen nu under helgen, men jag har helt enkelt haft annat och göra. I fredags hade jag, Emma, Felicia och Matilda filmkväll. Jag kom hem vid 22.10, och då orkade jag inte blogga=) Igår var jag, Emma, Matilda, Felicia och Johanna på Liseberg. Då hann jag verkligen inte blogga! Vi var nästan säkra på att det skulle vara jättemycket folk, typ 1 timma kö på allt, men det var det inte. Den längsta kön på balder var lixom 15 minuter=D Jag kunde inte ta några kort eftersom att min mobil hade typ 0 batteri, och det som var kvar var jag tvungen att spara till samtal=) Hoppas det inte gjorde så mycket att det blev så dålig uppdatering♥

Idag ska jag kanske gå på Liseberg igen=) Haha, det är så kul på Liseberg, och så är det alltid färre folk där på söndagar! Kramar till er♥


Postat av: Felicia

Hur länge stannade ni på Liseberg efter att jag åkt hem??

2010-04-25 @ 12:33:08
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Hur länge stannade ni på Liseberg efter när jag åkt hem??

2010-04-25 @ 12:35:30
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig helg du verkar ha haft.

/M

2010-04-25 @ 18:35:48

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0