Frågestund!

2010-04-17 @ 17:33:45
Från: Nina (photobyninaa.blogg.se)
-Vad fick dig att börja blogga? Jag tyckte att det verkade kul, och så gjorde ju du och Alice det, så jag tänkte att jag skulle testa!
-Kan inte du visa lite fler dagens outfit kort ? (inte för att jag själv är bra på det men det är kul när du gör det =D) Jo, det kan jag göra, när jag kan ladda in bilderna på datorn, haha!=)
- Har du börjat använda vårskor och vårjacka än ? :) Jag har börjat använda vårskor, men inte vårjacka, men min vinterjacka är ganska tunn, så den funkar änsålänge:)
- Vilka "kändisbloggar" läser du ? Jag brukar inte läsa kändisbloggar så ofta, jag läser mest såna jag känners bloggar, men ibland läser jag Fokis eller Blondinbellas.
- Vill du börja tjäna pengar på din blogg ? Joo.. det skulle väl vara kul=)
-Kan inte du visa en bild på din kanin Pärlan =) Ja, det klart jag kan=D
- Helst Sommar eller Vinter ? Kan inte välja. På sommaren längtar jag efter vinter och på vintern längtar jag efter sommaren, haha:)
- Helst Kanin eller hund ? Jag kan inte välja här heller, haha:)
- Helst Kissie eller foki ? Foki!
- Helst längdskidor eller slalom ? Jag tycker att slalom är roligast=)
- Helst bada eller åka skridskor ? Jag väljer nog att bada!=)


Från: Felicia (feliziaa.webblogg.se)
Hmmm, kommer inte på någon fråga.....eller JO, vem är du kär i?????????????????????????? Öhh... jag vet faktiskt inte, haha!!=)


Från: Alice (sprallice.blogg.se)
Antingen eller:
Sommar eller vinter?
Jag kan inte välja, haha!=)
Glass eller godis? Hmm... det beror på när. Men jag väljer nog godis ändå!:)
Sjö eller hav? Sjö. Det är jätteskoj att bada i havet, men jag är rädd för krabbor och brännmaneter, haha!=)
Kjol eller klänning? Det beror på, men kjol är nog skönast!=D
Grönt äpple eller rött äpple? Jag gillar båda, men favorit gröna äpplet är Granny smith och röda äpplet är Pink lady.
Bikini eller baddräkt? Bikini, helt klart=)
Solresa eller fjällenresa? Åhh... vilken svår fråga. Här kan jag faktiskt inte välja, jag tycker lika mycket om båda.
Shoppa i affär eller online? Att shoppa i affären är bra, då kan man testa kläderna, men online är praktiskt, det går mycket snabbare, men jag väljer affär=)
Favorit...
godis?
Lakrits!!
glass? Chokladglass är klart godast=D
kläder? Dem ska vara bekväma, så inga höga klackar till mig=)
klädaffär? H&M har bra kläder, fast alla har ju kläder därifrån. Topshop är bra oxå, det är en mer ovanlig affär. Men jag väljer båda=)
djur? Jag tycker om dem flesta djur, förutom spindlar och skorpioner, haha.
väder? Jag tycker att det är jättemysigt när det regnar=)
hobby? Fotboll är ju skoj tycker jag:D
skolämne? Idrott, matte och geografi tror jag=)
sport? Fotboll är kul, men jag tycker om dem flesta bollsporter=D
blogg? Hmm... jag tycker om många, men flest om dem jag känner=)
Allmänt:
Hur kom du på ditt bloggnamn? 
Jag vet inte riktigt. Jag tyckte att någonting med Mathilda blev för långt, men Mia är ju som en förkortning, och eftersom att det skulle bli lite "ovanligare" tog jag två m, och så blev det mmiah.
Är du nöjd och stolt över din blogg? Jaa, jag tycker om den!:)
Har du en bästis eller är ni ett kompisgäng? Jag är i ett kompisgäng, vi är tillsammans 4 personer, jag, Matilda, Emma och Felicia=)
Hur ofta sitter du vid datorn? Nån timma om dagen kanske=)
Finns det något du "stör" dig på som du tror att andra inte tänker på? Hmm... menar du med mig själv? Isf... jag vet inte, haha. Det var en svår fråga=)


Från: Mamma
Hur vill du att ditt sommarlov ska bli?
Skojigt såklart=D
Hur mycket tid om dagen lägger du på din blogg. Det var egentligen din oroliga mormor som undrade om du sitter för mycket vid datorn. Jag tror att jag sitter ungefär 1 timma om dagen framför datorn, ibland mer. Är det för mycket?=S Kram till Mormor som oroade sig♥


Från Adina (guldhedsbrudarna.blogg.se)
-när började du spela fotboll? Jag tror att jag var typ 6 år=)
-tittar du på the vampire diaries? Nepp, det gör jag inte, men det verkar bra=D


Tack för alla frågorna=D Kramisar♥


Postat av: Nina♥

Bra svar! Hade på något sett missat detta inlägget, jag har läst både det inlägget under och över så jag vet inte hur^^ Du måste se vampire dairies!! Jättebra, man kommer snabbt in i det också =) <3

2010-04-19 @ 17:58:53
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0