Förlåt, Liseberg och Berg - och dalbanor

2010-04-26 @ 16:42:51

Hej!=) FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen nu under helgen. Jag har knappt lagt in ett enda inlägg, och det ska inte fortsätta så, jag lovar=)

Nu under helgen har jag varit på Liseberg båda dagarna. Det har varit jätteskoj verkligen=D Ni kommer få se bilder från Liseberg snart... Det kommer mer bloggning ikväll (om ingenting annat händer), jag måste ju ta igen det jag har missat. Jättestora kramar till er♥

Eftersom att jag har åkt mycket berg- och dalbanor i helgen får ni se 2 stycken som jag har åkt på Europa Park i Tyskland. Dem kanske inte ser så läskiga ut, men den första är typ 150 meter hög=D



Postat av: Anonym

Huahligen, har du åkt dem. Skulle jag inte våga tror jag.

/M

2010-04-26 @ 19:49:20
Postat av: adina

HJÄLP VAD LÄSKIGA skulle ALDRIG!!! våga åka dem!!

2010-04-26 @ 20:47:05
URL: http://guldhedsbrudarna.blogg.se/

Vill du göra min dag?

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (endast för mig)

Bloggadress:

Din fina kommentar:

Trackback
RSS 2.0